Δεκαπέντε χρόνια Δημήτρης Πέτρου, δεκαπέντε χρόνια καθαρόαιμου tailoringφινετσάτης coutureκαι αμέτρητων sur-mesureδημιουργιών. Λιτές σιλουέτες και καταρράκτες από διακοσμητικά στοιχεία,λάμψη και πειθαρχία. Η διαδρομή του Δημήτρη Πέτρου έχει χαράξει, τα δεκαπέντε αυτά χρόνια, μία μοναδική αφήγηση όπου μέσα από αυτή τη διαρκή δυαδικότητα η μόδα γίνεται σύγχρονη, φορέσιμη τέχνη.
Ανδρικά και γυναικεία surmesureκομμάτια ξεπρόβαλαν κάτω από τον δραματικό, σχεδόν θεατρικό φωτισμό του χώρου, στην απόλυτη παλέτα του μαύρου, silver, offwhiteκαι το εμβληματικό κόκκινο της βραδιάς, άλλοτε σε λεπτομέρειες στα πέτα αυστηρών σακακιών, κι άλλοτε σε εκτυφλωτικά totallooks. Η συλλογή, που είχε την επιμέλεια του Νικόλα Γεωργίου, υιοθέτησε το όνομα XVbyDimitrisPetrouαποτίνοντας φόρο τιμής στην ιστορία του σχεδιαστή, καθιερώνοντας αυτόματα στα μάτια των παραβρισκόμενων τα instantclassicsτου σήμερα. Tailoredπαντελόνια και χυτά, glitteredκοστούμια, διαφάνειες, γεωμετρικά κοψίματα σαν χαρακιές και ρέοντα σχήματα που ακολουθούν το σώμα, τα μοντέλα περπάτησαν μέσα στη συλλογή XVbyDimitrisPetrou, με εντυπωσιακές κοτσίδες ή newromanticκοντά κουρέματα.
Τα επιλεγμένα hairlooksαπό τη WellaProfessionals, υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια και δημιουργία του διαχρονικού Γεώργιου Δουδέσση, γιόρτασαν την αδιαμφισβήτητη δύναμη των μαλλιών.Οι βαριές μαύρες κουρτίνες της αυλαίας άνοιξαν, λειτουργώντας αντίστροφα από τους κανόνες του θεάτρου, μόνο μετά το τέλος της επίδειξης, για να αποκαλύψουν τα μοντέλα που είχαν συγκεντρωθεί στη σκηνή, τους χορηγούς της εκδήλωσης και τα δύο barπου είχαν στηθεί στο χώρο, για το μεγάλο ThreeCentspartyπου ακολούθησε. Η πιο συγκινητική στιγμή της βραδιάς ήταν όταν ο σχεδιαστής κάλεσε για την υπόκλιση δεκαπέντε συνεργάτες με τους οποίους έχει δουλέψει ανά τα χρόνια, που φορούσαν μπλουζάκια με τα ονόματα των 15 συλλογών του. Η κίνηση αυτή πουπου αποθεώθηκε από τους καλεσμένους, κήρυξε το τέλος της πασαρέλας και την έναρξη του Three Cents part. Ενός party, με απολαυστικά Three Cents cocktails, σε ένα γεμάτο bubblesοπτικό θέαμα στην ατμόσφαιρα του χώρου, τους Street Outdoors Soundsystem στα decks καιμε επίτιμη καλεσμένη τη μόδα στην πιο αυθεντική της έκφανση, αυτή που ντύνει τη χαρά της ζωής με αγάπη για ομορφιά. Εξάλλου, σύμφωνα και με το motto του χορηγού Technogymγια την εκδήλωση, «Η εγγενής γοητεία του design κρύβεται στη δύναμή του να αγγίξει την ψυχή μας μέσα από εμπειρίες που αιχμαλωτίζουν τις αισθήσεις προκειμένου να μας χαρίσουν αξέχαστες στιγμές.»
Ευχαριστούμε πολύ για την πολύτιμη στήριξη όλους τους χορηγούς του show:
WELLA PROFESSIONALS, THREE CENTS ARTISANAL BEVERAGES, TECHNOGYM, CLUB HOTEL LOUTRAKI, IKEA, MAC, OPI, FRESH, PANSIK, TWENTY2TWINS, THE LETTER Co., VKCONIS SHOES, ANASSA CITY EVENTS, GOLDEN CATERING, MELGROUP LAB