Για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, η Disney λάνσαρε την Μεγάλη Πριγκιπική Γιορτή: Ώρα να Λάμψεις – μια πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε με έμπνευση τις Πριγκίπισσες της Disney σε συνεργασία με την The Female Lead. Η καμπάνια αυτή έχει ως στόχο να εμπνεύσει και να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση των μικρών παιδιών καθώς ξεκινούν ένα νέο κεφάλαιο – την έναρξη του σχολείου.
Νέα έρευνα δείχνει ότι το 72% των μικρών παιδιών ανησυχούν γι αυτό το σημαντικό γεγονός της ζωής τους, ενώ πάνω από τους μισούς γονείς (51%) εκφράζουν ότι έχουν και εκείνοι επίσης, την ίδια ανησυχία. Η έρευνα που έγινε για λογαριασμό της Disney, διεξήχθη σε περισσότερους από 1.000 γονείς και κηδεμόνες, αποκαλύπτοντας ότι τα τρία τέταρτα αυτών (74%) αναζητούν συμβουλές για να βοηθήσουν στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των παιδιών τους και το 65% αναζητούν πρότυπα για τα παιδιά τους – είτε πρόκειται για άλλους νέους γονείς, είτε για γυναίκες με ηγετική παρουσία, είτε για πριγκίπισσες της Disney.
Μαζί, οι Πριγκίπισσες της Disney και η παγκόσμια εκπαιδευτική φιλανθρωπική οργάνωση, The Female Lead, δημιούργησαν μια σειρά από συναρπαστικά βίντεο και μάντρα αυτοπεποίθησης που βρίσκονται στο Disney Greece Youtube και στο DisneyGreece IG & Facebook εμπνευσμένα από τις ιστορίες των αγαπημένων Πριγκιπισσών της Disney.
Τα βίντεο Πριγκιπικής Εμψύχωσης που είναι διαθέσιμα στο YouTube της Disney Greece παρουσιάζουν τα χαρακτηριστικά των ηρωίδων που τις κάνουν πρότυπα για μίμηση, όπως η επιμονή της Τιάνα και η γενναιότητα της Ραπουνζέλ, τις οποίες αφηγούνται οι νεαρές YouTuber, συγγραφείς και παιδιά-επιχειρηματίες, Kirsten (14) και Aiyven (13) Mbawa.
Στα βίντεο Πριγκιπικής Εμψύχωσης οι αδελφές μοιράζονται ιστορίες με θέμα τα μάντρα των Πριγκιπισσών της Disney/ “Disney Princess mantras”, όπως το «Οι δυνατότητές μου είναι απεριόριστες» της Έλσας, και καλύπτουν τα θέματα της περιπέτειας, της αυτοπεποίθησης και της αυτοδυναμίας για να προετοιμάσουν τα παιδιά ηλικίας 3-6 ετών, καθώς ξεκινούν τα πρώτα σχολικά τους χρόνια.
Στην αγορά, οι γονείς μπορούν να βρουν μια σειρά από προϊόντα Disney Princess που είναι διαθέσιμα για να υποστηρίξουν τη φαντασία και το παιχνίδι των παιδιών. Από σχολικά είδη, κατασκευές LEGO, κούκλες και ρούχα, το 74% των γονέων, κηδεμόνων και φροντιστών χρησιμοποιούν ήδη παιχνίδια για να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση των παιδιών τους και να υποστηρίξουν σημαντικά τις συμπεριφορές τους κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.
*Για να παρακολουθήσετε τα νέα βίντεο Πριγκιπικής Εμψύχωσης, επισκεφθείτε το “DisneyGreece” και για να δείτε τα μάντρα αυτοπεποίθησης των Πριγκιπισσών της Disney επισκεφθείτε το Disney Greece IG.