Η CeraVe, η #1 μάρκα περιποίησης που συνιστούν οι δερματολόγοι στις ΗΠΑ1, επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της, τα οποία αναπτύσσονται σε συνεργασία με δερματολόγους, με το νέο Resurfacing Retinol Serum: έναν ελαφρύ ορό με gel υφή και μη λιπαρή αίσθηση, που βοηθά στη μείωση των σημαδιών ακμής και συμβάλλει στη λείανση του δέρματος χωρίς να προκαλεί ερεθισμούς. Η ακμή αποτελεί τον κυριότερο λόγο επίσκεψης στον δερματολόγο παγκοσμίως2, και επηρεάζει εκατομμύρια ανθρώπους κάθε ηλικίας. Επίσης, λόγω του μεγάλου κύκλου της ακμής, οι ασθενείς μπορεί να έχουν φραγμένους πόρους πολύ πριν και ταλαιπωρούνται από σημάδια για αρκετό καιρό αφού καθαρίσει το δέρμα τους.
Το CeraVe Resurfacing Retinol Serum αναπτύχθηκε σε συνεργασία με δερματολόγους. Είναι μια αποτελεσματική σύνθεση με 3 απαραίτητα ceramides, καταπραϋντική νιασιναμίδη, ενθυλακωμένη ρετινόλη και εκχύλισμα ρίζας γλυκόριζας που μειώνει ορατά τα σημάδια ακμής και ελαχιστοποιεί την όψη των πόρων βελτιώνοντας και λειαίνοντας την επιδερμίδα. Αυτός ο λεπτόρρευστος ορός περιποίησης απορροφάται γρήγορα από το δέρμα δίνοντας ξανά ομοιομορφία στον τόνο της επιδερμίδας και βοηθώντας τη να ανακτήσει την υγιή όψη της. Κατά τη διάρκεια κλινικών δοκιμών, το 76% των συμμετεχόντων με δέρμα με τάση ακμής είπαν ότι οι ατέλειές τους ελαχιστοποιήθηκαν ή μειώθηκαν, ενώ το 82% αυτών δήλωσαν ότι, μετά από 4 εβδομάδες χρήσης, το προϊόν βελτίωσε, λείανε ή αναδόμησε την υφή του δέρματός τους3.
«Πολλοί από τους ασθενείς μου με ακμή παρουσιάζουν σημάδια ακμής και υπερμελαγχρώσεις που εξακολουθούν να είναι εμφανή ακόμα και πολύ καιρό μετά από την υποχώρηση της έξαρσης», λέει ο Δερματολόγος – Αφροδισιολόγος, ΔΡ. Γιώργος Λάριος. «Συνιστώ στους ασθενείς μου το Resurfacing Retinol Serum της CeraVe, γιατί η σύνθεσή του περιέχει Ρετινόλη για μείωση αυτών των σημαδιών, ενώ ταυτόχρονα είναι απαλή με το δέρμα ώστε να μην διαταράσσει τον δερματικό φραγμό.»
Όπως όλα τα προϊόντα CeraVe, το Resurfacing Retinol Serum είναι εμπλουτισμένο με 3 Ceramides όμοια με εκείνα του δέρματος –1, 3 και 6-II–, που βοηθούν στην αποκατάσταση και προστασία του φυσικού φραγμού της επιδερμίδας. Συχνά, το δέρμα με τάση ακμής παρουσιάζει μειωμένα επίπεδα Ceramides, έχοντας έτσι, έναν αποδυναμωμένο δερματικό φραγμό4. Ο ορός αυτός, εμπλουτισμένος με 3 απαραίτητα Ceramides, συμβάλλει στην επανόρθωση του δερματικού φραγμού και στην αναπλήρωση των επιπέδων ενυδάτωσης του δέρματός. Χάρη στην τεχνολογία MultiVesicular Emulsion (MVE), τα ενυδατικά συστατικά απελευθερώνονται σταδιακά, για οφέλη μακράς διάρκειας.
«Στη CeraVe, γνωρίζουμε ότι οι ασθενείς βιώνουν τον αντίκτυπο της ακμής ακόμα και πολύ μετά την έξαρση, και ότι αναζητούν προϊόντα που να δίνουν στο δέρμα τους ομοιόμορφο τόνο και υγιή όψη», λέει ο Gene Colón, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Ιατρικών Σχέσεων & Επικοινωνίας για τη CeraVe στη L’Oréal. «Αναπτύξαμε μαζί με δερματολόγους, μια σύνθεση αρκετά ισχυρή και ήπια ώστε να παρέχει κλινικώς αποδεδειγμένα αποτελέσματα ενάντια στις δυσχρωμίες και στην αποκατάσταση του δερματικού φραγμού, εξασφαλίζοντας πιο λείο και υγιές δέρμα για όλους».
Σε συνεργασία με δερματολόγους, η CeraVe αναπτύσσει και προσφέρει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων θεραπευτικής περιποίησης, τα οποία περιέχουν τον αποκλειστικό συνδυασμό Ceramides 1, 3 και 6-II. Σε αυτή την γκάμα υπάρχουν και προϊόντα για τη θεραπεία και τον έλεγχο της ακμής. Η νέα σειρά Blemish Control δύο βημάτων της CeraVe, η οποία περιλαμβάνει το Blemish Control Cleanser και το Blemish Control Gel –και τα δύο εμπλουτισμένα με 2% Σαλικυλικό Οξύ (BHA) και 3 απαραίτητα Ceramides–, σπάει τον κύκλο της ακμής καταπολεμώντας τις ατέλειες, ενώ ταυτόχρονα βοηθά στην αποκατάσταση και προστασία του δερματικού φραγμού. Η λοσιόν καθαρισμού, με υφή που μεταμορφώνεται από τζελ σε αφρό, και εμπλουτισμένη με άργιλο για εξυγίανση του δέρματος, απομακρύνει την περίσσεια σμήγματος και μειώνει τις ατέλειες χωρίς να διαταράσσει τον δερματικό φραγμό. Από την άλλη, το τζελ είναι μια ελαφριά σύνθεση χωρίς αλκοόλη και έλαια, κατάλληλη για καθημερινή χρήση. Εμπεριέχει Γλυκολικό και Γαλακτικό Οξύ (AHA), ώστε να βοηθά στην εξάλειψη των ατελειών και τη μείωση της ορατής ακμής σε μόλις 3 ημέρες5, χωρίς να καταπονεί τον προστατευτικό φραγμό του δέρματος.
Για περισσότερες συμβουλές περιποίησης και πληροφορίες για τα προϊόντα, επισκεφθείτε τη CeraVe στο www.cerave.com και στο Facebook, το Instagram και το Twitter.
1 IQVIA, Έρευνα ProVoice, διάστημα 12 μηνών που έληξε τον Ιανουάριο του 2022.
2Μελέτη AplusA Healthcare Market Research x L’Oréal που πραγματοποιήθηκε σε 4.490 δερματολόγους σε 33 χώρες και ολοκληρώθηκε τον Αύγουστο του 2021.
3Βάσει κλινικής μελέτης 6 εβδομάδων που πραγματοποιήθηκε σε 50 γυναίκες (ηλικίας 13-50 ετών) με ήπια έως μέτριας σοβαρότητας ακμή και κανονικό έως λιπαρό δέρμα.
4Yamamoto, Ayako, Kaoruko Takenouchi, and Masaaki Ito. “Impaired water barrier function in acne vulgaris.” Archives of dermatological research 287.2 (1995): 214-218
5Βάσει κλινικής μελέτης 8 εβδομάδων που πραγματοποιήθηκε σε 52 άνδρες + γυναίκες (ηλικίας 13-45 ετών) με ήπια έως μέτριας σοβαρότητας ακμή.
Σχετικά με τη CeraVe
Η CeraVe, που δημιουργήθηκε το 2005 και αναπτύχθηκε σε συνεργασία με δερματολόγους, είναι η πρώτη και μόνη μάρκα που διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων εμπλουτισμένων με τρία απαραίτητα ceramides. Η CeraVe προσφέρει μια πλήρη σειρά προϊόντων, τα οποία συνάδουν με τα βήματα του προγράμματος που συνιστούν οι δερματολόγοι: καθαρισμός, περιποίηση και ενυδάτωση. Αποστολή της μάρκας είναι να προσφέρει θεραπευτική περιποίηση για όλους. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη μάρκα στο Facebook, το Instagram ή το Twitter ή στο www.cerave.com.
Σχετικά με τη L‘Oréal
Η L’Oréal είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά εδώ και πάνω από 100 χρόνια. Διαθέτοντας ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο αποτελούμενο από 34 διεθνείς, διαφορετικές και συμπληρωματικές μάρκες, ο Όμιλος σημείωσε πωλήσεις ύψους 25,8 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2016, ενώ απασχολεί 89.300 άτομα παγκοσμίως. Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία καλλυντικών προϊόντων στον κόσμο, η L’Oréal δραστηριοποιείται σε όλα τα δίκτυα διανομής: καταστήματα ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολογήτων ειδών, επώνυμα καταστήματα λιανικής και ηλεκτρονικά καταστήματα. Η έρευνα και η καινοτομία, καθώς και μια εξειδικευμένη ερευνητική ομάδα 3.870 ατόμων, αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της L’Oréal και εργάζονται για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες ομορφιάς σε όλον τον κόσμο. Η νέα δέσμευση βιωσιμότητας της L’Oréal για το 2020 «Sharing Beauty With All» θέτει φιλόδοξους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης σε όλη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το www.loreal.com.